poniedziałek, 15 lipca 2013

George R. R. Martin 'Nawałnica Mieczy. Tom 1 Stal i śnieg'



Książka jest imieninowym prezentem od p.o. męża. On wie jak mi zrobić niespodziankę :)

Dalsze losy rodu Starków i dzieje krainy Westeros. Sansa Stark, która miała zostać żoną króla Joffreya, została oddana jego bratu - karzełkowi Tyrionowi. Dziewczyna nie potrafiła pogodzić się z decyzją Lannisterów, ale pozostawiona sama sobie bez przyjaciół i z dala od domu, nie miała wyjścia. Arya Stark nadal jest uznawana za zmarłą lub zaginioną, podobnie jak jej bracia Rickon i kaleki Bran. Król Północy Robb Stark znalazł się w trudnym położeniu. Złamał przysięgę i nie ożenił się z jedną z córek Waldera Freya, lecz wziął za żonę piękną Jeyne Westerling. Przymierze między Starkami a Freyem jest zagrożone. Robb Stark potrzebuje jednak wsparcia w walkach z Lannisterami. Czy urażony Walder Frey przyjmie jego przeprosiny? Jon Snow porzucił Nocną Straż, złamał przysięgę i przyłączył się do Dzikich Ludzi, którzy planują atak na dawnych braci Jona. Przed chłopcem stoi trudny wybór: czy zostać z kobietą, którą pokochał czy wrócić na Mur do Nocnej Straży i ostrzec Czarnych Braci przed niebezpieczeństwem? W dalekich krainach Daenerys Targaryen zmierza do Westeros z coraz liczniejszą armią.



9 komentarzy:

  1. Książka to najlepszy prezent! Ja obłowiłam się w maju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś książkę na imieniny, a o moich R. zapomniał. Foch! ;) Za to bez okazji robi mi prezenty, więc jest zrehabilitowany ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. i proszę usuń tę weryfikacje obrazkową w komentarzach ;) Please! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś sobie myślałam, że z biżu, którą dostałam od R mogę otworzyć sklepik z pamiątkami :D. Ok, usunę, usunę :D

      Usuń
  4. Uwielbiam książkowe prezenty :) Ta książka raczej nie jest dla mnie, ale super, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam takie książkowe prezenty i nigdy nie mam ich dość. Gratuluje zatem cudnego upominku od męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę ma kłopoty, bo to saga ;) chociaż z drugiej strony już wie, czego ma dla mnie szukać przez najbliższe miesiące ;)

      Usuń